به گزارش الوند، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان، محمد سرگزی، معاون حملونقل اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان، اظهار کرد: برای خدمترسانی مناسبتر به زائران کربلای معلا و همزمان با آغاز طرح جابهجایی زائران اربعین حسینی، ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان نسبت به برپایی میز خدمت در پایانههای مسافری عمومی استان و با حضور کارشناسان مطلع به صورت مضاعف فعالیت خدمت رسانی لازم را ارائه مینمایند.
سرگزی بیان کرد: به جهت جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و پیشگیری از خرید و فروش غیرقانونی بلیت در روزهای اوج مسافر، میز خدمت پایانه مسافربری انقلاب شهرستان همدان با هدف پاسخگویی به درخواستها و راهنمایی بهتر به زائران حسینی راهاندازی شده است که فروش بلیط به صورت ۷۰ درصد اینترنتی و ۳۰ درصد حضوری است.
وی با بیان اینکه همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین در حال خدماترسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکتها اقدام میکنند، خاطرنشان کرد: زائران میتوانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.