به گزارش الوند، حمید پرورشیخرم، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به تحلیل آماری سامانه جامع مدیریت شکایات جادهای در خرداد سال جاری، اظهار کرد: در این مدت، ۴۷۳ شکایت توسط شهروندان ثبت شد که از این تعداد، ۴۵۵ شکایت معادل ۹۶.۱۹ درصد تا پایان خرداد مختومه شده و روند رسیدگی به سایر موارد نیز در جریان است.
پرورشیخرم بیان کرد: بخش عمده شکایات مردمی مربوط به حوزه راه (۲۵۰مورد، معادل ۵۳ درصد)، حملونقل بار (۲۰۷ مورد)، کرایه بار و مسائل مرتبط با مسافری بوده که خوشبختانه با پیگیری جدی عوامل ذیربط و کارشناسان استانی، بخش قابل توجهی از این شکایات به نتیجه رسیده است.
وی با اشاره به اینکه آمارها نشاندهنده کاهش ۲۱ درصدی شکایات حوزه راه نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، عنوان کرد: در حوزه رسیدگی به شکایات، سامانه مدیریت راه و سامانه ۱۴۱ نقش به سزایی در تسریع روند پاسخگویی داشتهاند و کارشناسان تخصصی به صورت برخط، پیامهای ثبت شده را بررسی و ایرادات را با حضور در محل مرتفع کردهاند.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان خاطرنشان کرد: شکایات حوزه عوارضی، امدادخودرو و مجتمعهای خدمات رفاهی نیز بدون معطلی در حال جریان بوده و همه موارد مجدداً در دست بررسی قرار گرفت.
پرورشیخرم با بیان اینکه همه شکایات مرتبط با حریم راه پس از بررسی لازم، رفع و مختومه شده است، تصریح کرد: امکان مشاهده و بررسی جزئیات کلیه شکایات ثبتشده برای واحدهای تخصصی استان و اداره کل فراهم شده تا فرایند رسیدگی با سرعت و شفافیت بیشتری دنبال شود.
وی با تاکید بر اینکه تعامل منسجم بین کارشناسان سامانه و مدیران دستگاههای ذیربط ضامن رضایتمندی مردم خواهد بود، با تشکر از همراهی مردم شریف استان و پرسنل راهداری، ارتقاء کیفی خدمات، افزایش ایمنی جادهها و ارتقاء رضایت شهروندان را از اولویتهای اساسی این اداره کل برشمرد.