به گزارش الوند، فرهاد بختیاریفر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سه ماهه پاییز سال جاری، بیش از ۱۹۷ هزار تماس ورودی و خروجی را در سامانه تماس ثبت کرده كه از این میان ۴۵ درصد به كارشناسان پاسخگویی متصل شده و ۵۵ درصد به صورت ماشینی، پاسخگویی شده است.
بختیاریفر در خصوص موضوعات تماسهای دریافتی متصل به كارشناسان، بیان کرد: ۳۲ هزار تماس برای اطلاعیابی از قطعیها و پیگیری موارد گذشته، ۲۲ هزار تماس برای پیگیری امور مشتركین و ۱۴ هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است. همچنین تعداد ۱۰۰ هزار تماس نیز در زمینه اطلاعیابی، بدون نیاز به كارشناسان پاسخگویی شده است.
وی ادامه داد: از ۲۲ هزار درخواست مشتركین كه به مركز ارتباطات رسیده است، بیش از ۲۰ هزار تماس بلافاصله و در زمان پاسخگویی با مشترک به نتیجه رسیده و كمتر از هزار تماس، نیازمند بررسی كارشناسی و زمانبر بوده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: از تعداد ۱۴ هزار تماس درخواست رفع حوادث آب و فاضلاب شهری و روستایی در سطح استان، تعداد ۱۲ هزار تماس مربوط به حوادث شبكه و انشعابات آب و هزار و ۸۴۲ مورد درخواست رفع گرفتگی و شكستگی فاضلاب بوده است.