کد خبر : 101177 تاریخ : 1403/12/20 - 11:45
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان مطرح کرد آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات به مسافران مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی در سراسر استان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، گفت: نظارت مستمر بر کیفیت خدمات ارائه شده در مجتمع‌ها، از اولویت‌های اصلی ما است.

به گزارش الوند، مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری‌ و ‌حمل‌ونقل جاده‎‌ای استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال با آمادگی کامل و برنامه‌ریزی دقیق میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود، اظهار کرد: ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی در سراسر استان همدان از نظر نظافت، امکانات رفاهی، سرویس بهداشتی و نمازخانه‌ها، به طور کامل آماده‌سازی و بازرسی شده‌اند و آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

آهکی بیان کرد: این مجتمع‌ها که در طول مسیرهای اصلی و فرعی استان پراکنده شده‌اند، محلی امن و راحت را برای استراحت، نماز، صرف افطاری و تجدید قوا در طول سفرهای نوروزی فراهم می‌کنند.

وی عنوان کرد: در مجتمع خدماتی رفاهی آزادراه کربلا، پویش «نه به تصادف» و «شیش دونگ برانیم» با برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این پویش با هدف ارتقای ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات طراحی شده است و شامل برنامه‌های آموزشی و سرگرمی برای مسافران است. همچنین در این مجتمع برای مسافران روزه‌دار افطاری نیز تدارک دیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر کیفیت خدمات ارائه شده در مجتمع‌ها، از اولویت‌های اصلی ما است، خاطرنشان کرد: بازرسان ما به صورت مرتب از مجتمع‌ها بازدید خواهند کرد تا از رعایت استانداردها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران اطمینان حاصل کنند.

آهکی از مسافران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه نقصان یا مشکل در مجتمع‌های خدماتی رفاهی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ به اطلاع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان برسانند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.