کد خبر : 100749 تاریخ : 1403/10/6 - 21:10
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مطرح کرد نقش بانوان در مدیریت مصرف انرژی نقش بی‌بدیلی است مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه نقش بانوان در مدیریت مصرف انرژی نقش بی‌بدیلی است، گفت: ما همواره نگاه حمایتی به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف داریم و بر استفاده از ظرفیت آنان در پیشبرد اهداف سازمان تاکید داریم.

به گزارش الوند، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابیبیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروری برق استان همدان در مراسم گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی برتر زنان است و اگر ما به دنبال الگویی برای زندگی هستیم برای رسیدن به سعادت باید از سیره و سبک زندگی فاطمی پیروی کنیم.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه بانوان نقش محوری در عرصه‌های مختلف در خانواده و در جامعه دارند، به نقش‌آفرینی حضرت فاطمه (س) در زمان حیات پربرکت خود اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ در کنار همسرداری، خانه‌داری و تربیت فرزندان حضوری فعال در اجتماع داشت و فرزندانی که تربیت کردند الگوهایی برای کل بشریت و تاریخ هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز بانوان ما باید به تأسی از ایشان سبک زندگی فاطمی را الگو قرار دهند و از آن پاسداری کنند، بیان کرد: در حال حاضر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ۱۰۷ نفر از بانوان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۵۴ نفر رسمی و مابقی جزو شرکت تأمین نیرو و حجمی هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما همواره نگاه حمایتی به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف داریم و بر استفاده از ظرفیت آنان در پیشبرد اهداف سازمان تاکید داریم، افزود: تکلیف ما خدمت‌رسانی به مردم است که بانوان در این زمینه بسیار مؤثر هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: نقش بانوان در مدیریت مصرف انرژی نقش بی‌بدیلی است؛ چراکه می‌توانند با مدیریت مصرف انرژی خانه و پیوستن به پویش «دو درجه کمتر» ما را در تأمین برق پایدار یاری دهند.

سهرابی‌بیدار بیان کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ برای اینکه شرکت در ریل پیشرفت قرار گیرد در راستای مأموریت شرکت که توزیع نیروی برق مطمئن و پایدار است چهار محور راهبردی تعریف کردیم.

وی افزود: این چهار محور شامل هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش بهره‌وری و مشتری‌مداری و ارتباط دوسویه با مشتریان است که نتیجه و ماحصل همه اقدامات افزایش رضایت‌مندی مردم است.